Otwarcie flagowego salonu Max Mara w Polsce Premierowe kolekcje, wyjątkowe gwiazdy, duży sukces

17 marca, przy ul. Nowy Świat 5 w Warszawie, odbyło się uroczyste otwarcie największego, zaaranżowanego według nowego konceptu salonu Max Mara w Polsce. Impreza przyciągnęła wiele gwiazd, ludzi ze świata mody i biznesu, stałych klientów Max Mara oraz media. Honorowym gościem wczorajszego wieczoru był Luigi Maramotti, prezes grupy Max Mara, który na otwarcie przybył wraz z małżonką, Michaelą Dall’Aglio Maramotti.


Warszawski salon liczy dwa piętra o łącznej powierzchni 276 m2, a jego witryny wychodzą na Nowy Świat, jedną z najbardziej prestiżowych części zakupowych miasta. Parter salonu to najnowsze kolekcje pokazowe Max Mara Sfilata wiosna-lato 2011, jak również szereg bardzo modnych w tym sezonie toreb i innych akcesoriów. Na pierwszym piętrze z kolei dostępne są bogate, premierowe kolekcje Sportmax Sfilata, oraz specjalny projekt płaszczy ‘S Max Mara Cube.

Uroczyste otwarcie salonu przy Nowym Świecie 5, swoją obecnością uświetniło wiele znakomitości ze świata mody i show biznesu. Szereg z nich, m.in. Magdalena Frąckowiak, Agnieszka Maciąg, Katarzyna Herman, Natasza Urbańska, Aleksandra Kwaśniewska, Grażyna Torbicka, Karolina Ferenstein - Kraśko, czy Anna Dereszowska, pojawiło się w kreacjach z najnowszej kolekcji Max Mara dostępnej w salonie. Wśród uczestniczących w wydarzeniu osobistości znalazły się także: Agnieszka Martyna, Ewa Kuklińska, Laura Łącz, Krystyna Czubówna, Marysia Niklińska, Agnieszka Popielewicz, Agata Młynarska, Aleksandra Nieśpielak, Olivier Janiak, Marcin Tyszka, i inni. Najjaśniejszą gwiazdą wieczoru był jednak człowiek, dzięki któremu Max Mara jest dziś jedną z najbardziej rozpoznawalnych i najdłużej istniejących marek modowych na świecie. Luigi Maramotti, bo o nim mowa, na otwarciu pojawił się z małżonką, Michaelą Dall’Aglio Maramotti.

 


"Sukces Max Mara opiera się na tworzeniu ponadczasowych, uniwersalnych kolekcji, które wyprzedzają trendy a jednocześnie wchodzą do kanonu klasyki mody. Dzięki temu ubrania trafiają do szaf kolejnych pokoleń kobiet. Idealne proporcje oraz piękno połączone z doskonałą jakością to wartości Max Mara, które odnajdziemy również w najnowszych kolekcjach dostępnych w nowo otwartym salonie przy Nowym Świecie 5" - powiedziała Elżbieta Powierza, z firmy Powierza Family Company, wyłącznego przedstawiciela Max Mara w Warszawie.

Jako jeden z pierwszych w Europie, warszawski salon Max Mara został zaaranżowany według nowego konceptu wzorowanego na mediolańskim salonie Max Mara przy Corso Vittorio Emanuele, przygotowanego przez włoskie studio „Duccio Grassi Architects”. Zgodnie z projektem, organiczne materiały i proste linie tworzą zorganizowaną wizualnie przestrzeń charakteryzującą się płynnym połączeniem kontrastów. W nowym miejscu dominują elementy drewna, szkła i światła.

Właścicielem nowego salonu jest Powierza Family Company, największy partner Max Mara FashionGroup w Polsce i wyłączny przedstawiciel firmy na terenie Warszawy od 1996 roku. Firma posiada 14 sklepów oferujących marki należące do Max Mara FashionGroup, w tym cztery salony Max Mara oraz dwa Weekend by Max Mara.

Godziny otwarcia salonu:
Poniedziałek - piątek: 11-19; sobota: 11-16

Max Mara Fashion Group powstała w 1951 roku, prezentując pierwszą kolekcją płaszczy kamelowych i kostiumów w kolorze czerwonej pelargonii, która na stałe wpisała się w światowe trendy luksusowej mody i do dziś stanowi wzór oraz punkt odniesienia dla wielu włoskich i światowych projektantów. Założycielem firmy był Achille Maramotti, z wykształcenia prawnik, któremu miłość do mody wpoiła prababcia - Marina Rinaldi (pod koniec XIX wieku stworzyła luksusowy dom mody w Reggio Emilia - w czasach kiedy ubiory szyte były wyłącznie ręcznie, Rinaldi stała się pionierką kolekcji prêt à porter, dziś produkowanych na skalę masową).
Obecnie Max Mara oferuje 22 różne kolekcje dla niezliczonych gustów i osobowości.

Kolekcje z oferty Max Mara Fashion Group są synonimem wysokiej jakości, dobrego stylu, i doskonałego wyczucia mody - te czynniki sprawiają, że firma od lat święci sukcesy na rynku modowym nie tylko we Włoszech, ale także na całym świecie. Max Mara Fashion Group konsekwentnie stawia także na trwałość, dokładne wykonanie nawet przy masowej produkcji, relację ceny do jakości, wnikliwą analizę potrzeb rynku, dystrybucję i komunikację.